پرچم گنبد حرم حضرت ابوالفضل(ع) به آستان علی بن محمد باقر(ع) مشهداردهال کاشان اهدا شد+تصاویر - تسنیم (2024)

به نقل از «تسنیم»

2024-05-27@04:37:28 GMT

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۴۱۲۲۳

[درخواست حذف این خبر]

پرچم گنبد حرم حضرت ابوالفضل(ع) به آستان علی بن محمد باقر(ع) مشهداردهال کاشان با حضور پیرغلامان حسینی و مسئولان منطقه و شهری اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، پرچم گنبد حرم حضرت ابوالفضل(ع) به آستان علی بن محمد باقر (ع) مشهد اردهال کاشان با حضور پیرغلامان حسینی، مسئولان منطقه و کشوری اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس فرهنگستان ادب، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کاشان، نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، فرماندار کاشان، رئیس اداره ارشاد این شهرستان، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان و سایر مسئولان مهمان ویژه این مراسم حضور داشتند.

زائران و مجاوران آستان علی بن امام محمد باقر(ع) مشهد اردهال کاشان در حالی که اشک در چشمان خود داشتند برای تبرک جستن سعی داشتند تا خود را به این پرچم مقدس برسانند.

نوای گرم صادق آهنگران در این مراسم فضای معنوی را دو چندان کرده بود و نوای او انسان را به یاد دلاوری‌های رزمندگان و نوای او در زمان عملیات‌های مختلف می‌انداخت که رزمندگان با سوز اشک می‌ریختند.

غلامعلی حداد عادل در این مراسم ضمن اشاره به برگزاری پانزدهمین اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیرغلامان حسینی اظهار داشت: زمانی که ما به ارتباط تنگاتنگ اسلام و نظام اسلامی پی می‌بریم باید به خادمان حسینی نیز توجه کنیم زیرا آنان نقش بی‌بدلیلی در ادامه یافتن راه امام حسین (ع) دارند.

نماینده اسبق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی شهادت علی بن محمد باقر(ع) را بازآفرینی واقعه کربلا دانست و افزود: وجود این امام‌زاده واجب‌التعظیم در منطقه نعمت محسوب می‌شود و این نتیجه دوست‌داری مردم منطقه کاشان به اهل بیت(ع) از ابتدا است.

رئیس فرهنگستان ادب و هنر فارسی ضمن اشاره به وجود محتشم کاشانی و زبان زد بودن اشعار وی در مجالس عزای امام حسین(ع) خاطرنشان کرد: گریه در ایام محرم و خنده در ایام غدیر هر دو از یک سرچشمه است و لذا خادمان حسینی در این مسیر وظیفه سنگینی بر عهده دارند.

حدادعادل با بیان اینکه پیرغلامان و مداحان باید اشعار حماسی بخوانند، تصریح کرد: وجود اشعار حماسی موجب می‌شود تا خون حسینی در رگ‌های امت مسلمان جوشش کرده و شهید حججی‌ها را به ارمغان آورد در حالی که آمریکا نه از بمب و سلاح بلکه از شهید حججی‌ها هراس دارد.

وی با بیان اینکه عزاداری‌ها باید به گونه‌ای باشد که انسان را برای مبارزه با ظلم جهانی آماده کند، ابراز داشت: جنایاتی که در میانمار در حال انجام است نتیجه بُخل و حسد از اسلام و مسلمانان است زیرا جمهوری اسلامی تمام قد در برابر ظلم جهانی ایستادگی کرده است.

انتهای پیام/

آیین اهدای پرچم گنبد حرم حضرت ابوالفضل (ع) به آستان علی بن محمد باقر (ع)آیین اهدای پرچم گنبد حرم حضرت ابوالفضل (ع) به آستان علی بن محمد باقر (ع)آیین اهدای پرچم گنبد حرم حضرت ابوالفضل (ع) به آستان علی بن محمد باقر (ع)آیین اهدای پرچم گنبد حرم حضرت ابوالفضل (ع) به آستان علی بن محمد باقر (ع)آیین اهدای پرچم گنبد حرم حضرت ابوالفضل (ع) به آستان علی بن محمد باقر (ع)آیین اهدای پرچم گنبد حرم حضرت ابوالفضل (ع) به آستان علی بن محمد باقر (ع)آیین اهدای پرچم گنبد حرم حضرت ابوالفضل (ع) به آستان علی بن محمد باقر (ع)آیین اهدای پرچم گنبد حرم حضرت ابوالفضل (ع) به آستان علی بن محمد باقر (ع)آیین اهدای پرچم گنبد حرم حضرت ابوالفضل (ع) به آستان علی بن محمد باقر (ع)آیین اهدای پرچم گنبد حرم حضرت ابوالفضل (ع) به آستان علی بن محمد باقر (ع)آیین اهدای پرچم گنبد حرم حضرت ابوالفضل (ع) به آستان علی بن محمد باقر (ع)پرچم گنبد حرم حضرت ابوالفضل(ع) به آستان علی بن محمد باقر(ع) مشهداردهال کاشان اهدا شد+تصاویرآیین اهدای پرچم گنبد حرم حضرت ابوالفضل (ع) به آستان علی بن محمد باقر (ع)آیین اهدای پرچم گنبد حرم حضرت ابوالفضل (ع) به آستان علی بن محمد باقر (ع) R7845/P1357/S6,1369/CT7

منبع: تسنیم

  • اخبار استان سیستان و بلوچستان

  • اخبار دوست محمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۴۱۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صاعقه جان کشاورز ۶۰ ساله در شهرستان ورزقان را گرفت

فرمانده انتظامی شهرستان ورزقان از جان باختن کشاورز ۶۰ساله اهل روستای کبود گنبد از توابع بخش خاروانا شهرستان ورزقان در اثر برخورد صاعقه خبر داد.

به گزارش مهر، سرهنگ حبیب خدایی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: کشاورز ۶۰ ساله اهل روستای کبود گنبد از توابع بخش خاروانا شهرستان ورزقان در اثر برخورد صاعقه جان باخت.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آخرین وضعیت سیلاب در مشهد/ آمار جانباختگان اعلام شد رعد و برق جان مرد ۵۰ ساله را در جلفا گرفت هشدار هواشناسی؛ مازندران آماده سیل شود / اعلام آماده‌باش در ۲۲ شهرستان

پرچم گنبد حرم حضرت ابوالفضل(ع) به آستان علی بن محمد باقر(ع) مشهداردهال کاشان اهدا شد+تصاویر - تسنیم (2024)
Top Articles
Latest Posts
Article information

Author: Allyn Kozey

Last Updated:

Views: 5641

Rating: 4.2 / 5 (63 voted)

Reviews: 94% of readers found this page helpful

Author information

Name: Allyn Kozey

Birthday: 1993-12-21

Address: Suite 454 40343 Larson Union, Port Melia, TX 16164

Phone: +2456904400762

Job: Investor Administrator

Hobby: Sketching, Puzzles, Pet, Mountaineering, Skydiving, Dowsing, Sports

Introduction: My name is Allyn Kozey, I am a outstanding, colorful, adventurous, encouraging, zealous, tender, helpful person who loves writing and wants to share my knowledge and understanding with you.